onsdag 14 september 2011

Studiotime

Ikväll så har vi jobbat i studion, känns som att det var en evighet sen sist! Kanske en veckas break men det känns som 4 gånger så mycket.

Hur som helst så har vi arbetat på skivans mellanspår (interlude) som verkligen börjar ta form nu, det känns som att den verkligen kan bli STOR. Vet inte om jag vågar beskriva den, men det är en väldigt mystisk men härlig känsla i den.

Annars så har vi goda nyheter, det kommer en ny låt på fredag! Det är inget från skivan och det är förmodligen inget ni tror att det är, men det är något riktigt bra det lovar jag! Martin som har kokat ihop en remix av en låt som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu men den är riktigt nice.

Så håll utkik efter "Lyfta från marken" nu på fredag kväll", även då vår nästa studiotid är fast jag börjar nog redan nu!

Nasty North @ Nipyran

1 kommentar:

3milia lindmark sa...

stolt fotograf antar jag:D