måndag 29 juni 2009


Nasty North ft Elak & Akin

B.E.B Sumeringen (nananana)

HÄR ÄR LÅTEN VI HAR SNACKAT OM ETT TAG NU LITE SOMMRIG MED TEXT SOM SUMERAR BARA EN BÖRJAN MIXTAPE

söndag 14 juni 2009

Nytt Låt kommer snart!



Vi har en riktig sommarbanger som ligger och väntar på att hamna i eran playlist gott folk! förhoppningsvis så kommer den ut i veckan eller nästa , så håll utkik efter den.

Fortsätt att tanka hem mixtapet och sprid länken och våra låtar , det uppskattas =)
och lyssna sönder dom på myspace !!! www.myspace.com/nastynorthclick

/N.N.C

fredag 29 maj 2009

Nasty North - Bara En Början mixtape UTE NU





LÄNK FÖR NERLADDNING : HÄR !!!



TRACKLIST :
01 - Nasty North - Intro (av Puma)
02 - Nasty North - Bara En Början
03 - Nasty North - Din Öl
04 - Nasty North - Flyger över staden
05 - Nasty North - Auwf
06 - Nasty North - Interlude (av Melvin,Klingan,Elak,Newkid,DoktorDöd,FtheRex,Boukas,Wizdom,Adam Tensta,Magna)
07 - Nasty North - Lever Mitt Liv
08 - Nasty North - Gå lös (m.Elak & Hertz)
09 - Nasty North - Im sweet like
10 - Nasty North - Naughty Hottie
11 - Nasty North - Liv I luckan (m.Akin & Micke)
12 - Nasty North - Hon sa stopp
13 - Nasty North - Interlude
14 - Nasty North - Fjortisbanger
15 - Nasty North - B Myself
16 - Nasty North - Ibland Kommer Kärlek
17 - Nasty North - See me doin that
18 - Nasty North - D Va Ja Kallar Party (m.Tusse)
19 - Nasty North - We made it (m.Elak & EmilE)
20 - Nasty North - Outro (av Puma)

måndag 25 maj 2009

Nasty North - Bara En Början mixtape snippet


nu finns snippet på nästan alla låtar från mixtapet upp på :

http://www.myspace.com/nastynorthclick


SKITEN SLÄPPS PÅ HÄR OCH PÅ ETT ANTAL OLIKA SIDOR PÅ LÖRDAG 30 maj !!!


(inte covern på bilden)

söndag 24 maj 2009

Ny låt : Liv I Luckan

Här kommer ännu en låt från mixtapet som släpps 30.05.09 (lördag 30 maj) , den heter som sakt "Liv I Luckan" och gästas utav Miilk som består utav Akin & Micke.

KLICKA HÄR FÖR LÅTEN

lämna en kommentar & håll utkik efter nya livesändningar!

lördag 16 maj 2009

Mixtape update


Vi var och knäppte bilder till cover och myspace osv idag , hade riktigt kul! tänkte bjuda på någon bild iaf (dock en "oseriös").

Själva tapet kommer att innehålla 20 spår , alla är klar nu förutom 2 gästverser. Så nu ska vi bara packa ihop allt och promota de så gått det bara går sen finns den i din mp3!!! Angående gäster så har vi valt att inte sammarbeta med så mkt folk , men gästar gör Elak , Akin , Tusse , Emil E och kanske Boukas. Och som ni kanske vet så är vi Pintus , Anton , Nick & Ante i Nasty North.

stay tuned/nasty

lördag 2 maj 2009

Videoblogg!

Nu ska vi börja blogga lite , slänga upp allmänt fula videoklipp , låtar och info om vad som komma skall. Klippet här nedanför är inspererat av hockeybögar korsat med fjortis videobloggar.